a beautiful day.

Idag har de varit en jätte fin dag! Fint väder o väldigt varmt, skönt! Vi hade ju skola som vanligt. Som nästan alla går i. Jag sovde i södeköping igår till idag hos Emelie de var jätte kul i början men sen hände de en fruktansvärd sak. Och jag finns för dig Emme oavsätt vad som händer! Hur som helst somnade vi så sent. Eller ja somnade vid tolv och och hon var vaken ett tag. Vaknade klockan sex i morse.. och de gick väldigt segt kan jag säga. Försökte väcka snuttan, haha men de gick inte så bra som sakt. Vi kom i alla fall tid till första  lektionen. De som är lyxigt med våran skola är ju att vi äter vart vi vill på resturanger i stan (bland annat) osv. Utan att betala själva. Vi har då, matkort. Vi slutade vid två idag. Tidigare än i vanliga fall som vi annars brukar sluta vid tre tiden. Så jag och Emelie gick hem till Cissi i hageby och hade lite tjejsnack och sedan bjöd hon på kaffe. Innan fem tiden gick ja hem. Inte så långt ifrån. Gick hem tog de lungt kollade till för kläder ja ska ha i morgon. Och fixa en kopp kaffe och satt mig framför tvn! jätte mysigt! Har tagit lite medeciner o sånt också.. är ju så förskyld att ja knappt kan prata ibland ska försöka prata så lite som möjligt så ja inte tappar rösten hehe. 
I morgon ska jag påminna mig själv att ja inte får komma försent. Kram hej!

Dagens Outfit



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback