Du är en som en ny medlem i min familj.

Lyssna på låten Min Emme och läs! Allt som finns boksavligen är så sant..


ååh, gumman så söt som socker! vad vore jag utan en sån häftig tjej som dig? Glädjen att vara med dig är som att fälla tårar. Vår vänskap kommer inte ta slut istället blir  våran vänskap förbli till evigheter. Ja hoppas den håller så länge tills vi båda sluta andas. Du är mig värd hela världen. Jag kan göra vad som helst för dig. känn att du har ett stöd här i mig. För det ska du veta - jag tänker på dig för varje dag som går ut! Du måste förstå att du är något speciellt. En ängel! Du kommer alltid o stå mig så jävla nära. Jag tänker på dig för allt för ofta för varje natt och dag som går. Du måste veta att du är otroligt underbar. Alltså kan man ha en bättre vän som dig? de tror ja fan inte, för du betyder så himla mycket för mig. Du lyssnar så duktig på mig för varje bokstav i mening vi pratar. En tjej som kan lyssna att förstå så jävla svåra situationer är sjukt. Att spendera en hel del tid med dej är så jävla sjukt. För varje natt jag blundar till och somnar finns du även i mina drömmar.
Jag älskar dig lika mycket som jag älskar min mamma! Du är som min syster, en bästavän som förstår sig på allt.
Igentligen.. vad vore den tanken utan dig? De skulle bli helt knas. För mig har du varit en stor underbar, fin överaskning. Den här vandringen är början på något nytt. Något nytt som är stort.
ASSO FATTA BARA HUR MYCKET DU BETYDER FÖR MIG! Har du ens tänkt på en grej, så här långt har vi inte ens börjat bråka om något. De är så jävla sjukt bra, för både dig och mig. Saker vi talar om och saker vi gör stannar hos oss. Något roligt som alltid händer mellan oss blir till bra minnen till slut. Du ska veta så här som ja skriver brukar jag inte skriva till någon annan. Speciellt inte i min blogg! Jag saknar dig redan min blomma! Vi går i samma klass, går i samma fotsteg! Jag älskar dig högst till jorden. Om vi skulle bli så osams och tappa bort varandra från vänskapen skulle jag endå finnas för dig, o älska dig för livet vi lever i! Du är underbara gumman, bara inse ett fakta där! Vad mer kan jag beskriva om en sån snygg tjej som dig! Fan vad ja älskar dig tjejen..
Får ju F*cking tårar..

Du är min hero Emelie gustavsson Klang! Mitt hjärta finns i dig som du finns hos mig, Älskar dig min underbara ängel.




kommentarer
Postat av: Cicci

Vad fint skrivet gumman..

2011-09-13 @ 15:10:21
Postat av: emma

du har jätte fin blogg och du skriver så bra och du borde blogg mer fast ibland så har man inte tid men gillar din blogg bryr dig inte om folk som skriver skit till dig för dom är bara avensjuka och och du ska blogga så mycket du vill och göra som du vill <3 ha det bra

2011-09-13 @ 18:54:34

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback