du får mig på glatt humör!

Hej på er! I onsdags i förregår var jag med Emelie hela dagen. Vi var först i skolan och gjorde arbeten. Gick hur bra som helst. Efter skolan stack jag och Emme hem till henne för att byta om till ridkläder hur snabbt som möjligt. Sedan sticka ut till stallet som ligger hur långt ifrån henne som helst. Men de var  inga problem! vi fick ju åka bil med hennes mamma mari! så snällt av henne! Vi var tre idag som red, alltså ingen lektion med ridlärare utan vi red ut själva i skogen. Hade en underbar tjock (väldigt tjock) gammal fjording på 24 år. Som heter Illar. ´Hur snäll gammal gubbe som helst. Vi hade de super kul i alla fall. Har ju lite ont i rumpan nu då eftersom han hade sån jäkla hård sadel! Vi red idag med real, och vi var bara tre idag på lektionen haha.. de gick ju så där för mig idag. Hästen jag hade (norbert) var dum  mot mig. Så jag vart på dåligt humör efter ridningen.. de gick över.
Min Emelie¨åker till Stockholm över helgen. Kommer sakna verkligen! Träffar ju henne på måndag igen. Så jag kommer ha min APL plats i hageby stallet själv i morgon.. tråkigt. Just de! kom ju på att vi alla ettor på real kommer ha camping nästa vecka på Onsdag! haha vi får väl se hur de går. Bilder kommer så klart komma fram! Ha en bra kväll nu framöver. Nu ska jag göra annat. Hejs!

Bild på Illar! ( han ser inte så tjock ut där men.. tro mig han är tjock!)



Ridkläder är ju alltid bra att rida i! haha!



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback