Eftermiddag. Eller ? :)

Kom hem för en stund sen. Känner mig utsliten alltså. Men i morgon blir de enu värre, jobbar hela dagen. Från åtta till fyra i Hageby stallet med + ridning. Very good i think.
Ridningen idag gick faktiskt kanon. förutom lite förhinder, med att hästen (Norbert) kastade av mig nästan. Ramlade dock inte av. Är lite svår för de, att ramla av. Hemskt.. Fick sjukts av tobbe och emelie hemåt. Snällt av dom!  Ska snart käka "kvällsmiddag". Ska bli gott.. är ju faktiskt lite hungrig. sen ska jag bara chilla och ta de lugnt här hemma med familjen. Lägger mig tidigt idag så ja kommer upp i morgon dessutom.
Bloggar inte mera today. Kanske åker ut till Linköping i morgon hos Emelies mammas pojkvän och sover där. Om de inte blir av händer det annat. Ha en bra helg nu bloggläsare/bloggare!
Kram!
Valde en fin bild, tagen av mig själv dåra! hihi!



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback