Great day!

Snacka om vilken skit bra dag de har varit. Ingen skola idag, utan bara ridit i stallet today! De har gått otroligt bra. Red en pigg ponny som är hur trevlig som helst. Namnet Pralin då.
Innan tio i morse då vi börja mötte ja Emelie i söder tull inne i stan. Så vi åkte tillsammans till stallet. super!
I morgon får jag tyvärr ingen sovmorgon eftersom jag åker ut till Styrsdag med bästa olivia och mig själv. Första dagen på komfimation träffen med alla komfimander. Lite nervöst men de kommer säkert gå super. Så ska gå ner utanför mig ut till parkeringen där Éva ledaren hämtar mig. Komfimationen håller på mellan tio till två. Så efter de kommer tobbe och emme och hämtar mig. Så ska vi åka ut utanför Söderköping och rida hos Emelies häst. Fast jag rider en egen förstås. Får se om jag kanske sover hos henne i morgon.
Kom nyss hem i alla fall för någon stund sen och tog en dusch så ja har de klart. Skönt var de som sakt. Sen är man taggad inför i morgon. Nu ska jag köka, morsan ropade precis och datorn håller på att dö. Orkar inte hämta laddaren. nu ska jag äta god mat! Ha de bra hörni. Puss hejs!

Bild tagen av erika från min mobil. Jag och Pralle ;d ser lite konstig ut, men what ever,




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback