Hur lördagen har gått till.

Min helg har varit hur rolig och trevlig som helst. De mest jobbiga var i början när ja och emme skulle till stallet hos hennes häst. För hästarna var lite knasiga, Men de funkade trots´allt. Jag red då en häst som heter Woss som var hur mager som helst, kändes ju knappt som om man satt på en häst. Vi turades om så jag fick rida hennes häst också. De gick ganska bra endå. Efter några timmar där uppe i stallet var vi trötta, hungriga och helt slut. Vi fick skjuts hem till sörping av hennes "kille" Tobbe. De va snällt! När vi kom hem till henne umgåste vi med hennes fosterfamilj de var jätte trevligt. Dessutom hade vi kräftskiva, mums!
Resten av den dagen har varit jätte rolig! Tack för en fin helg stumpan.
Idag tog ja och emme en glass i stan. De var ju hur varmt som helst idag.. Sedan köpte vi cola. Hehe.
Våran drog kan man väl säga. I morgon har vi sov morgon till klockan tio. Skönt!
Vi tog ju massa snygga bilder också förut tyvärr kan ja inte lägga upp dom för tillfället.
Chekkade idol förut! Men hörni, sov gott nu! för de ska jag göra!








kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback