Tack för en allmänt trevlig dag!

Ingen APL plats för mig och Emme (Emelie)  tyvärr, de hörde aldrig av sig vilket va synd. Så jag och hon åkte till skolan för att prata med våran lärare Cathrine så vi tog våra datorer och gjorde någon ordlista som vi sedan skickade in till henne. Efter skolan drog vi ner till stan, där de började regna. Efter en  stund gick vi runt lite i stan och kollade kläder och sådant. Vi hade rätt så kul där i våra världar. Vi tog sedan en mini glass o kaffe under tiden.
i morgon bloggar ja inte senare på dagen för att då är ja i södeköping hos Emme. Vi ska sedan till hennes stall o rida ut. De ska bli hur roligt som helst. Sedan får vi se vad som hände.
Tack gumman för en otrolig bra dag! Du gör mig på glatt humör!
Kram o hej!

En bild vi tog i skolan på rasten.




kommentarer
Postat av: Emme

men gumman då ?! inte den där bilden , xD haha , du får mig på glatt humör också ! <3

2011-09-02 @ 22:50:10
URL/din blogg: http://amazingbitch.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback