Toppen!

I morgon är de dags ut på en del äventyr. Yey! Varit hemma helda dagen. Skönt tycker jag. Försökt städa mitt rum som ser ut som helvete. Men fixade lite i alla fall..
Ska vara vid skolan vid halv tio tiden som sakt. Sen ska vi gå typ 1 mil. Jo tjena att ja kommer orka de. Orkar ju knappt gå någonstans annars.. ett försök skadar nog inget. Har inte packat de jag ska ha med mig. Men sovsäck lånar jag av  en klasskompis hehe. De blir bra! slipper ja bära den.. får hoppas verkligen att de blir super bra väder i morgon. Vi ska ju typ åka linbana över vatten och grejer. Så de blir en del äventyr!
Vi sover över till Torsdag. Sen i helgen ska jag vara leda över en grupp komfimander. Ska bli skita kul! eftersom dom kommer få bästa ledaren, sen åker vi ju ut på läger och så massa mer! De blir ett nöje!
Kommer ladda mobilen innan ja lägger mig så jag kan ta massa skojiga foton i morgon.
Nu ska jag fortsätta dunka lite musik. Ha en bra dag i morgon hörni, hejs!
Läste på text tv i dag förut om Katia stormen, tänk så blir de typ värsta stormen så allt bara går sönder helt till slut.. nej.. fy säger ja bara. Den tanken gör mig bara mer rädd haha.

Hållde på att blåsa bort från attrium idag när jag var på väg hem. Blir de enu mer storm tror ni?
Katia åker vidare i natt till Norrland.

Bild när jag rider ute på fält (stor gräsmatta) utanför söderköping hos Emelies stall där hon har sin häst Kamelia.




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback