Big brother time

Hej på er. Lite dålig upptadering just nu. har varit hos frida hela dagen tillsammans med Zakke och steffi och alex plus alexandra ett tag kan man väl säga. Vi har gjort en hel del roliga saker. Skönt o komma hem förut i alla fall. I morogn drar jag ner till stallet ska sköta min häst. Har inte varit där på hela veckan eftersom jag har haft fullt upp med annat. Ska dessutom till badhuset med Emma och hennes familj nu på söndag tror jag. Ska bli kul. va o sola med Emma härom dagen, hur bra solarium som helst. På en kvart blev ja nog bränd över allt. Så fick lite färg. Ska nog passa på nu innan söndagen i alla fall så man får lite fin färg på kroppen! Ska kolla på ett bb avsnitt som ja missade lite av igår. Bjuder på en bild från idag som är fotad av frida.
Peace





kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback