Do your own thing.

Hej. De här går inte så där jätte bra för mig. Bloggandet segar sig lite nu. Tänkte säga det att jag har haft de lite tufft och inte haft tid med att över tid med bloggen. Men de förbättrar sig, det lovar jag! Igår var de ju som sakt första skoldagen efter sportlovet. Alla var ju trötta och sega. Delsvis jag så klart. Men de fxar sig allt.. Sitter faktiskt i skolan och arbetar med medeltiden. Som man gjorde i lågstadiet. I alla fall jag. Vet inte hur ni gjorde? Men som sakt så har jag glömt bort allt haha.. Jag blir galen på mig själv, för jag har glömt att titta på bb-huset jätte mycket nu. Missat massor.. åh orkar inte heller kolla på datorn. Är inte så beronde av det. Det kan ju vara för att de inte händer så mycket?
I alla fall vi har snart lunch rast från halv tolv till klockan halv ett. Då sicker ja upp och möter Emelie i väster tull vid spånkan. Som vi tar till stan. (hon är på mötte) så käkar vi nere i stan. Jag och hon har kommit överens om att vi ska sola i tio min eller tjugo lite var dag. på veckan. Man måste ju hinna få lite färg till sommaren. Sen är de bara o sola riktigt. Så skönt! Jag och Emelie ska också åka till Thailand i Januari haha alltså nästa år? man bara vaaarför? .. som hon haaaar bestämt den tjejen är sjuk. Allvarligt, men de ska bli kul! Om de ens blir av. Hoppas jag!!
Nej, om man kanske ska fortsätta jobba? Tror det! Efter skolan åker vi till Nordic och tränar i alla fall. Ska försöka vaaaa extra noga med bloggen. För eran skull, kom ihåg det!



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback