Godmorgon alla morgonmänniskor!

Jag är ju direkt ingen morgon människa precis men idag är ja det. Eftersom ja far iväg med Emelie till Romme alpin för att åka ut o åka lite skidor. Det ska bli huuuur roligt som helst. Har längtat verkligen efter den här hårda veckan med praktiken. Som tur var de sista dagen igår. De är också en anledning till att ja inte har bloggat. Har ej hunnit eftersom ja kommit hem så sent. När ja kom hem så somnade ja direkt i alla fall.
Jag hade min praktik i Ringstad gård på en bondgård. Där de finns massor med kalvar, kor, får och höns. Det luktar fruktansvärt äckligt måste ja säga. Och de är den värsta delen av att jobba där. För lukten sitter åt överallt på kroppen. Men ja duschade igår dock. Så kände mig lite ny fräsch. Va på ungaledare kväll igår vi åt pizza och pratade delsvis om lite sorg med barn och ungdomar. Nästan som föreläsning tyckte jag. Otroligt bra var det.
Nu ska jag göra klart min matsäck och sen fara iväg till  bussen. Bilder tar ja förhoppningsvis. Ha de gött! Peace#





kommentarer
Postat av: mina - it's my time to shine!

SVAR; Haha exakt! Äntligen någon som håller med :D

2012-02-17 @ 20:01:22
URL/din blogg: http://miiinaaa.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback