laugh at life

Men tjenare, kom hem för kanske en halv timme ssen från stallet. Var där ganska sent,, väntade tills jonna red klart. Själv fixade ja massor med putsning o kvällsfodring. Dessutom skötte ja min häst. Är vädligt trött nu i alla fall. Har faktiskt något kort o säga, nästa vecka bloggar ja bara på kvällarna hela veckan eftersom de uppstår en hel del praktik ute på bondgård med massa kosor haha. Sen på fredagen där så är de frilufsdag, då åker jag ut med skidorna till romme. Fatta hur roligt de är alltså! Jag och Emelie ska ta över hela placet. haha nejdå.. längtar bara som satan!! Hur som helst har jag haft en toppen dag idag. Vi hörs i morgon, godnatt alla bloggläsare och för alla en gång peace





kommentarer
Postat av: Awa Gardi -

Hej Finins.



Nu har jag startad kvällens blogg för mina 2000+ läsare varje dag! Förhoppningsvis är en av dem du ikväll! Fast var gärna med och tävla om du vill vara den som länkas inför alla. Ps.. länka om det är ngn speciell bild du vill att jag lägger upp ifall just nu vinner. Kram



http://awagardi.blogg.se/2012/february/bli-kvallens-blogg.html#comment

2012-02-07 @ 09:26:31
URL/din blogg: http://awagardi.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback