Le medan du kan

Hej på er! haft en bra helg? joho då jag har haft de galet bra. De började väl med att ja hade ridning i fredags och drog sen till stan. Köpte lite kläder och skor. Som ja skrev i något inlägg, (förra kanske). Sen efter den kvällen hände  de inte mycket mer. På lördagen träffade ja alexandra och hampus och frida. hemma hos frida. Vi chillade lite halvt galet så där och drog till hageby centrum där ja köpte en ny skjorta. Lite senare på kvällen samma dag träffade ja hemma. Har inte varit med henne på grymt många veckor kan jag säga. Vi hade det ur mysigt. Så ja sovde hos henne. Hennes mamma jobbade så vi log i soffan o chilla med godis och läsk tillsammans med melodifestivalen. Efter de kom Alex hem till henne så vi drogade dvd half men eller vad de heter. Så jävla kul. Ungefär vid tolv kände vi nog att vi behövde sova så vi la oss tidigare än vanliga fall.
Idag när vi vaknade så käkade vi varma mackor, såå gott! Vi fixade till oss lite och stack till Ingelsta shopping. jag köpte inget. För ja spara pengar. Men hitta massor på Jc som var så jädrans snyggt.. Dom börjar få in bra kläder där tycker jag! Emma köpte dock lite kläder. Vi vart så klart hungriga så vi tänkte innan dra o fika. Men sen är Emma så smart så vi kunde lika bra dra till Mc donalds. Haha måste erkänna, de va riktigt mumms! Hur som helst jag har haft enormt roligt. jag och Emma har bestämt en hel del, vi ska delsivis åka till finspång snart och hälsa på alla polare som alddrig pallar dra sig in till stan. Äntligen någon som vill hänga med mig också eftersom hon känner samma kompisar som mig där. Hon är en bruuuuuuuud med sjuk humor! Haha!! Som sakt vi har haft det Azome! Nu ska jag dunka lite musik, och bara vara jag. Ska lägga mig skapligt idag beronde på att jag ska upp vid fyra eller något! Yeyyy.. eller.. as kul. Lyckat att ja kommer upp. Kommer blogga mer på kvällarna nu i veckan. Tagga romme snart!! tjohhooo. Puss o kram!



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback