The future

Ja känner mig ganska trött efter en titt på Big brother, att hanna är med? Ursäkta men jag måste ju tyvärr säga att hon kommer verkligen inte gå vidare. Hon beter sig som hon vore i sin egna lilla värld. Alltså bara själv att kolla på henne så skäms man ju?! Aja, har kollat klart på de nu i alla fall så bestämde mig för att sitta vid datorn. Ska chekka en film om en stund tror jag. Får se vilken det blir!
Jag har haft jätte trevligt med Jirapon, vi snackade en hel del storys och en hel del skit. Vi hade massa kul i alla fall. I morgon efter ett tiden slutar Emma sin lovskola hon går på, hon är så duuuuktig! Då drar vi till Nordic och gymmar lite. Tänkte att ja ska sätta igång med det. Så ska kolla innan tror ja på Träningsbyxor. hade ett par förr, när ja gick i frid idrott men de gör ja ju inte längre. Så Måste kolla innan på stadium. Hur som helst, ska bli skönt att träna upp konditionen lite. Nu ska jag ha en vidare chill kväll, ni får med ha det nu! Peace





kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback