Träning, träning!!

Hej! Min dag har sätt ut på lite olika vis. Vaknade först och steg upp så klart för att käka lite frukost. Ja, någon gång vid två tiden drog jag hem till Emma. Så vi stack ner till stan in på Stadium. Jag köpte ett par tränings byxor typ taights (stavfel..?) de blev svarta par Soc märket. Jag va tvungen o käka något innan så köpte lite mat. Efter det, gick vi upp till Nordic för att fixa gymkort till mig. Vi hade ungefär två pass idag kan man säga ganska lugnt eftersom vi höll på 6 timmar sammanlagt. Man bör inte träna för hårt för de är inte nyttigt för kroppen. Vid halv sju hade vi ett Zumba pass! Grymt kul alltså, så jäkla fort går de hela tiden! Något ja måste köra om haha. Kommer nog vakna med träningsvärk i morgon då är ju ganska van så att.
Just nu kollar jag på filmen "Jag saknar dig" ganska bra. Första gången i alla fall. Ska strax lägga mig är hur trött som helst efter idag. I morgon sover jag nog länge. Så vid två tiden ringer Emma mig då drar hon, hennes mamma och jag till ingelstad för att käka lite Thai mat. Sen blir de ett till dans pass i morgon! Yey!
Wish me good luck!





kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback