Två dagar kvar

Snart är de min dag! Jo, min födelsedag! Min dag har varit jäkligt kall måste jag säga. Gillar inte det vädret som är just nu .. just i år också ska de vara så kallt. Usch..  Varit i skolan idag. Haft lite jobbigt idag, med allt arbete och så. Slutade vid två för vi hade redovisning så vi fick gå hem när vi vart klara.. under den redovisningen så fick jag skrattanfall.. trodde jag skulle nästan dö lite halvt där. Haha..
Hur som helst, efter skolan haha.. så mötte jag upp Johanna. Vi träffades en halv timme ungefär hon och jag. Vi pratade lite skit som vanliga fall. Kul o träffa henne som sakt. Sen mötte jag upp Emelie P så hon hängde med mig till tandläkaren. De tog ungefär en timme. jätte jobbigt, men vad ska man göra liksom?
Så vi pratade och hade trevligt. Var ett tag sen jag träffade henne ensam så, de va skojsigt! hihi. Nejdå, men nu ska jag lägga in lite låtar. I morgon bloggar jag på kvällen igen, för jag har sångskola, och ungdomsgruppen. Ha de bra sötisar! Peace





kommentarer
Postat av: myy! [http://myyritzmann.blogg.se/]

amaaaaandiis, visste inte att det var din blogg först.. missssu darlin ;) <3

2012-02-07 @ 22:18:30
URL/din blogg: http://myyritzmann.blogg.se/

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback