2 0 1 2

Åh, kan ju verkligen fortfarande inte fatta att det har redan gått ett nytt år. Till 2012, och vi har jorden kvar än så länge i alla fall. De ja blir trött på är allt snack om att jorden ska gå under och lalalala .. fattar ingenting så vi behöver ju inte ens ta upp det. Jag hade ett jätte trevligt nyår tillsammans med familj o vänner. Den natten sov jag gott tills det nya året steg upp. Mitt bloggandet känns lite rörigt, har inte den tid jag behöver men ja försöker i alla fall. De senaste dagarna som gått hittils har varit spendering med tid hos Nancy. De har hänt en del saker och så. Som dock inte angår in till bloggen. Nu är de natt och ja tänkte sova nu faktiskt, är enormt trött. Sov aldrig i natt eftersom jag var klarvaken. Brukar oftast ha svårt med att sova nu för tiden. Men sånt kommer man väl över antagligen. Snart är de skola dessutom, Taggaaa! Nejdå verkligen inte.. Orkar inte. Godnatt! Kram..



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback