2012-01-06

Tjaaabaa, tjena! Allt bra eller allt dåligt med er? Skriv!!
Själv är de helt klart toppen för mig. Början på ett nytt år ska de var bra, de finns alltid nya liv, nya händelser! Massa olika upplevelser.. vad vet jag.
Min dag idag har varit lite enkel så där, sovde ju över hos emelie igår. Vi var på hagebycenturm shoppade lite. Jag själv köpte bara ett skärp och Emelie köpte slut sina pengar. Haha, vi åt lite på max och träffade lite alla möjliga folk. Sen kan man väl säga att vi åkte hem o sov. Fast jag sov ju aldrig, var helt klarvaken. Har lite svårt med att sova så där tror jag. Hade ju mobilen och tv som var social i alla fall. Det är alltid bra. Så idag köpte jag emelies försenings julklapp från mig köpte tre saker. Sen föll ja för ett par örhängen som mamma betala åt mig. Tack världens bästa, efteråt tog ja o mamma en kort fika och sen åkte hemåt.
Vad har hänt under erat nyår då? berättta! Kram!
Random bild på mitt nagelack. Nice.




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback