2012-01-20

Olalaa, tjena! Har världens ont i nacken.. Tack vare en killkompis.. mh.. Känns typ som nackspärr fast de är det ju inte i alla fall, ingen arning hur de har gått till! Jag har spenderat morgonen och lunchen med att jobba i stallet som var ganska så lång tråkigt. Sedan red vi vid lunchen, för mig gick det sämst någonsin. Jag orkade verkligen inte, hade så ont i nacken och hästen bara drygar och drygar! Då blir ja ju bara mer förbannad ut både på ridläraren och allt annat.. De är över nu i alla fall. Fick humöret upp till topp sen.
Igår dagen spenderade jag tiden med sjukaste tjejen Jonna! Vi åt på Mc donalds och sedan åkte vi till Frida som vi träffade nancy och amir. Vi hade just bara allmänt chill eller vad man ska kalla det, haha. Det har inte hänt annars så mycket intressant. Mer än att jag veeet, att jag snart nu nästa vecka på fredag den 27de så åker min tandställning bort oh yea! Ni annar inte hur sjukt skönt det blir. Jag fyller ju år i februari då ska jag skaffa mig ett tandsmycke som sitter hur bra som helst.. mjo kanske tre år och lite mer! Eftersom de är äkta och ungefär samma lim som man har till tandställningen. Vilken "figur jag ska ha" är antingen :
  1. Silver kors
  2. Månde + stjärna Ex, +)
  3. Nike märke
  4. Vanlig silver "prick"






kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback