Detta är för dig !

En komentar till dig "Evelina": Men herre gud, nu får du ju för fan ta o ge dig. Hur gammal är du upp till 100% igentligen? Lägg ner bara för sjutton. Dessutom heter du knappt evelina, För ja vet att de är du sanna. För om du nu skulle heta evelina kan du ju berätta vem evelina du är i så fall? För ja tror inte ett dugg. Dessutom du så kallad "evelina" Dock namnet sanna då förstås, så kan du dra ut från mitt liv och för de andra har du kommit till fel sida. Detta är liksom ingen fight sida med värsta bomberna som kommer in.. Så snälla? Hejdå bara?! 


Hur som helst om min fina dag, jag har varit i skolan sen efter skolan drog jag med Emelie ner till stan och käkade på Mc donald's! För all del har vi varit ovänner ett tag, men de har löst sig. Behöver inte ta upp sådant i bloggen men de gjorde ja lite nu. Ja följde med henne hem till sin pojkvän där dom tapetserade (stavfel?) Jätte duktiga jobbarkillar! Som Emelie kallar dom "byggare bob" hahah, Vi var där i alla fall ett tag sen skulle hon ut till stallet så dom släppte av mig hos mig. Jätte snäll av dom, har varit med  min syster resten av kvällen.. hon har varit lite små jobbig men vi hade kul till slut innan hon skulle lägga sig. Vi spelade faktiskt Yatsy! Eller vad det nu heter. Bloggar i morgon!  Peace
KÄRLEK OCH RESPEKT




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback