Hemma!

Kom hem precis för en liten stund sen. Tog en skön varm dusch, kände att de behövdes. Kollade lite på tv efteråt och åt en choklad glass haha. Mumms! har varit hos en kompis Johanna förut vi hade allmänt trevligt och pratade en del, va ett tag sen ja träffade henne. Åhh hennes lilla syster är ur gullig hon kan ju stå på benen nu! De va inte igår an va hemma hos henne! Efter ja hade varit hemma hos henne träffade jag ett par kompisar till mig som har namnet Matte, danne, Johanna G & Dannie vi snackade lite skit en kort stund sedan körde dom en bit hem till mig. Väldigt snällt av matte! Nu ska ja ta något o käka tänkte jag och kolla lite bloggar och lyssna på lite musik. En ny dag i morgon. Som vanlig en vanlig skoldag. Peace!





kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback