Lever livet ..

Hej på er! Länge sedan?! Jo visst de var de verkligen. Har haft fullt upp med både ett oh annat. En del angår ju förstås inte bloggen men vissa saker kan ju ingå i bloggen. Skolan har varit ganska tufft. Har haft nationella i svenska muntliga fick ju VG stolt är man! Om man går i skolan får man bra betyg, inte sant?
Idag har jag varit med min bästa tjej kompis Nancy! Otroligt kul har vi haft, hon är suverän den bruden! Topp 100!
Vi har varit med hennes kille, och några andra kompisar. Vi har bara haft de allmänt chill! I veckan vet jag inte än vad som kommer pågå. De sånt som märks, Ska träffa en tjejkompis i morgon i alla fall och snacka om lite allt o annat, sen för ja vidare till Nancy! Hoppas ni haft haft de bra de senaste dagarna. Förlåt för min sämsta upptadering.. suger verkligen på de här. Ahh.. skulle göra ett videoinlägg men de behandlar fel hela tiden. Blir trött på det..
Om ni undrar blir ja sen med bloggen, bloggar väldigt sällan. Funderat på att sluta. Det beror ju på hur ni vill? Berätta!



kommentarer
Postat av: evelina

Men varför klagar du för att du blogga sällan ta bort blogg då

2012-01-16 @ 14:00:12
URL/din blogg: http://httpjujffhh://
Postat av: Anonym

ta inte bort bloggen ! den är bra

2012-01-16 @ 15:33:22
Postat av: Emme

Hörre du Evelina , hon får blogga precis när fan hon vill och hur hon vill .. Du har inte ett skit med och göra när hon bloggar.. Hon skriver att hon inte kan blogga varje dag osv ..

SLUTA LÄS HENNES BLOGG OM DU SKA KLAGA !!

2012-01-16 @ 16:32:43
URL/din blogg: http://amazingbitch.blogg.se/
Postat av: evelina

Asso varför lägger du dig i för jag kollar väl i amandas blogg om jag vill så handlar de inte om de jag skriv bara om hon klagar på att hon bloggar sällan så kan hon lika bra ta bort den i så fall har inte sagt att hon inte får.blogga så lägg ner

2012-01-16 @ 18:26:21
URL/din blogg: hghjhttp://
Postat av: evelina

Sluta lägg dig i saker som du inte har med att göra och vf svara du på denna .. Kommentar för det är ju inte dig jag skriver till emme /evelina

2012-01-16 @ 18:30:24
Postat av: evelina

Du snackar skit om alla amanda

2012-01-16 @ 18:45:06
Postat av: Emme

Asså shiiiiit är du fem år Evelina eller ? :s känns nästan som det !!!

2012-01-20 @ 16:50:45

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback