Onsgdag - snöar

Hej på er! Har precis kommit hem från ungdomsgruppen, fått massor med info om massor av olika saker jag kommer ha helt tider med fult upp om vissa veckor och dagar. En del av de blir att åka till Brevik, stockholm kanske.. Berlin i sommar. Massor med roligt. Plus så var ja där på invingning med kyrkan. Lite musik och sång! Jätte duktiga var dom. I stället för att klippa bandet, så knöt dom ihop med massa olika grupper dom har. Snart i Mars åker jag till gransnäs på kurs över helgen. Ska bli kul, eftersom de kommer jätte många ungdomar dit.
Min dag har sett ut på de sättet att vara i skolan, pluggat ihjäl.. ehm.. Stack hem sen efter skolan. Piffade till mig lite inför invigningen jätte kul var de. Eftersom ja träffade dom vännerna ja inte träffat på ett tag! Nu ska ja plugga lite, ska skriva om kallblodstravare, ni som inte vet vad de är så handlar de om hästar. Ha de gött!
Åh.. saknar sommaren! Var tvungen lägga in den, så fina vi är!





kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback