Young, wild and free!

Hej bloggen! Har haft en väldigt skön start på helgen. I igår, i fredags red jag. Vi hade hoppning det gick rätt så bra.. fast vi skulle träna med att hoppa utan att hålla i sig.. o i stället ha händerna ute i luften. De var nog läskigaste ja gjort hittils haha. Var i stallet hela dagen faktiskt har skrattat och pratat en hel del med jonna. Vi hade skit roligt.
Idag har jag spenderat tiden hemma med familjen. Kände som de vore rätt vid de tillfället som pågår nu. Fast dock så ska mamma ut till Harrys med sina "vänninor" jätte kul.. Fast ja har ju datorn och massa godis ja köpt. Ska delsivis chekka en film eller flera. Eftersom ja älskar oh kolla BRA filmer.  Nu ska ja kolla vilken film ja ska se, ha en mysig forrtsatt helg!
Jag har förlorat en väldigt bra vän en gång, en som var min bästa vän. Därför ja är som ja är med dig ibland .. "lätt sur på saker".. "Orolig.." Det är för att ja har inte tid med att förlora en sån person igen. Du är den jag har som verkligen en bästavän och de kommer för bli så.. Jag kan inte heller fatta att vi känt varandra så j*vla bra som vi gör. Helt sjukt.. på sån kort tid.. Ja är rädd om dig hjärtat  oh de vet du. Oh du vet vad ja inte gillar o gillar om dig. Jag älskar dig oavstätt vad. Du är förevigt min vän, min bästa vän!




kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback