svar på komentar..

Anonym om Bad hair day! ♥:
hår växer ungefär 1 cm per månad, om du klipper dig varje månad hur ska du då få långt hår? och hår blir inte slitet på en månad..
      Svar: För de första kanske du borde skriva ditt namn i stället för att vara anonym.
               Mitt hår växer inte 1 cm på en månad, men de kanske ditt gör. Det vet ju inte jag precis.
               Jag klipper mitt hår ungefär varannan månad för att klippa bort något som är slitet på topparna,
               och varför jag gör det är för att håret växer mycket fortare än vad man tror. Jag har tjockt hår 
               och nej håret kanske inte kan bli slitet på en månad. Eftersom man kanske inte plattar håret eller 
               fixar de så mycket. Det bror ju på med alla hår. Alla sköter sitt hår olika genom att kanske använda
               Olika hårprodukter. Man får ju långt hår till slut om man sköter håret.. för annars blir de ju oftast slitet
               beronde på vad man gör med håret.



kommentarer

kommentera här:

namn:
kom ihåg mig?

e-post: (publiceras ej)

URL/din blogg:

kommentera här:

Trackback